نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 18:40

حضور مسئولان در میان مردم بیشتر شود

گناوه- امام جمعه گناوه با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتمنی برای حضور بیشتر در میان مردم است، گفت: حضور مسئولان در میان مردم به خصوص در هفته دولت بیشتر و پررنگ تر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بعد از ظهر شنبه در آئین افتتاح و اجرای پروژه‌های هفته دولت در شهرستان گناوه اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسب و مغتنمی برای اطلاع رسانی و تبیین خدمات و عملکردهای دولتمردان و نظام اسلامی به مردم است تا عموم مردم از کارهای انجام شده اطلاع یابند.

امام جمعه گناوه افزود: هفته دولت همچنین فرصت مناسبی برای حضور بیشتر مسئولان در میان مردم است و باید از این فرصت استفاده بهینه شود.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش برای القای یاس و ناامیدی در جامعه است و ما وظیفه داریم امروز امید را در جامعه احیا کنیم.

حضور مسئولان در میان مردم بیشتر شود

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با مسئولان دولت سیزدهم در آغاز کار دولت فرمودند که باید اعتمادی که آسیب دیده را ترمیم کنیم و در دیدار اخیر نیز فرمودند که ما از مسیرهای و گردنه‌های سخت عبور کرده‌ایم و به قله نزدیک شده‌ایم و امروز روز خسته شدن نیست بلکه روز جهاد و حرکت و شوق و امید است.

وی گفت: رهبری همچنین در دیدار با فرماندهان سپاه فرمودند که مسئولان کشور در پرتو وحدت ملی، مشارکت دادن و کمک به مردم به خصوص طبقات ضعیف باید تلاش حرکت کنند.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه معیشت اقتصاد مردم دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است گفت: باید تلاش کنیم اهداف انقلاب و فرمایشات رهبری را دنبال کنیم.

حجت الاسلام رکنی حسینی خواستار پیگیری پیرامون مجوز سفر دوم دریایی به کشورهای حوزه خلیج فارس در سال جاری و مصوبه کالای همراه ملوان توسط مسئولان استان و نماینده مجلس شد.

حضور مسئولان در میان مردم بیشتر شود

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470075

مهمترین اخبار ایران و جهان: