نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 12:07

۲ محموله قاچاق به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در آذربایجان غربی کشف شد

ارومیه - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت:۲ محموله قاچاق به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در شهرهای ارومیه و خوی کشف و چهار نفر در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رحیم جهانبخش در خصوص کشف محموله لباس قاچاق در ارومیه اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان، از ورود محوله البسه قاچاق شامل بیش از پنج هزار ثوب لباس و یک هزار و ۶۱۵ قلم لوازم آرایشی به شهر ارومیه از مسیر جاده انهر مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه با هوشیاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی در نهایت ۲ دستگاه خودرو شناسایی و توقیف شد، افزود: در بازرسی از خودروها، پنج هزار و ۲۷ ثوب البسه خارجی قاچاق کشف شد.

جهانبخش ارزش این میزان کالا را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیفی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی خوی هم از کشف لوازم آرایشی به صورت قاچاق در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: مأموران انتظامی شهرستان خوی، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ کیومرث پاکدل گفت: در بازرسی از خودرو، یک‌هزار و ۶۱۵ قلم انواع لوازم آرایشی کشف شد که ارزش ریالی آنها به ۲ میلیارد ریال می‌رسد.

وی افزود: در این رابطه نیز متهم دستگیر شده به همراه خودرو توقیفی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1494275

مهمترین اخبار ایران و جهان: