نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 13:48

انجام بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ عملیات اورژانس کرمانشاه در ایام اربعین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از امدادرسانی به ۵ هزار و ۶۲۰ عملیات نفر زائر اربعین حسینی در مرز چذابه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسعود قلعه‌سفیدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در جلسه فوق‌العاده ستاد اربعین استان که در پایانه مرزی خسروی و به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه برگزار شد، محور ایلام به حمیل را حادثه‌خیزترین محور در ایام اربعین اعلام کرد و افزود: بیشترین واژگونی در این ایام در این محور بوده است.

وی با تأکید بر نصب تابلوهای راهنما در مسیر اسلام آبادغرب به شهرستان دالاهو، گفت: در طرح رویداد اربعین ۵ هزار و ۶۲۰ عملیات از سوی اورژانس انجام شده که ۶۷۲ مورد از آن مروبط به حوادث ترافیکی بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در خصوص توزیع دارو هیچ مشکلی ننداریم از ادامه فعالیت تا پنج روز بعد از اربعین خبر داد و از خدمات‌رسانی و همکاری بهداری سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در خصوص عملیات‌های درمانی و اورژانسی تشکر کرد.

پایان پیام/پ

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1483175

مهمترین اخبار ایران و جهان: