نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 11:42

هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی صهیونیست‌ها+تصاویر

صبح امروز، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست تحت پوشش نظامیان اشغالگر، به صورت غیرقانونی وارد مسجدالاقصی شدند و اقدام به هتک حرمت قبله نخست مسلمانان کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، صبح امروز (پنجشنبه، ۲۸ سپتامبر)، از جهت باب‌المغاربه  تحت تدابیر شدید امنیتی نظامیان اشغالگر، به صورت غیرقانونی وارد مسجدالاقصی شدند.

 

 

اداره اوقاف اسلامی در قدس اشغالی نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد: شهرک‌نشینان با ورود به مسجدالاقصی، علاوه بر اقدامات تحریک‌آمیز در صحن‌های مختلف آن، مراسم تلمودی را برگزار کردند.

 

 

بر اساس این بیانیه، پلیس رژیم اشغالگر همچنین ورود نمازگزاران از قدس و اراضی اشغالی فلسطین به الاقصی را محدود کرده و در حال بررسی هویت‌ آن‌ها است.

در مقابل، ساکنان قدس نیز برای حضور در مسجدالاقصی فراخوان می‌دهند تا برنامه‌های شهرک‌نشینان صهیونیست در راستای یهودی‌سازی مسجدالاقصی به بهانه مراسم موسوم به «عید العرش» یهودی را برهم بزنند.

مسجدالاقصی، تقریبا هر روز هفته به جز جمعه و شنبه، با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی مورد تجاوز و یورش شهرک‌نشینان صهیونیست قرار می‌گیرد.

 جنبش مقاومت اسلامی حماس، چند روز پیش طی بیانیه ای تأکید کرد که سیاست یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالأقصی هرگز در تغییر هویت قدس و این مسجد مقدس موفق نخواهد شد. ملت فلسطین با سیاست‌های جنایتکارانه صهیونیست‌ها برای یورش مکرر به مسجدالأقصی، بشدت مقابله خواهد کرد و با اعتکاف در این مسجد و مقاومت جوانان انقلابی در سراسر اراضی اشغالی به آن پاسخ خواهد داد. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518531

مهمترین اخبار ایران و جهان: