نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 08:27

اقدام ناوگروه 360 مصداق هجرت برای حکم الهی بود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ناوگروه 360 نیروی دریایی ارتش سرفصل عزت و سربلندی مسلمانان، در هجرت است و هجرت شما به آبهای بین المللی و دوردست برای دفاع از منافع اسلام و کشور، مصداق بارز حکم الهی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: سرفصل عزت و سربلندی مسلمانان، در هجرت است و هجرت شما به آبهای بین المللی و دوردست برای دفاع از منافع اسلام و کشور، مصداق بارز حکم الهی است که شایسته بدان عمل شد.

وی با بیان این که مجاهدت شما در نیروی دریایی ارتش، یک سلوک عملی و درونی است و شما محافظان حدود الهی هستید، خاطرنشان کرد: شما با انجام مأموریت های دریانوردی برای دفاع از منافع اسلام، از منظر حکم الهی، الصایحون و الحافظون هستید.

 

حجت الاسلام عبادی زاده به نقش ناوگروه 360 در ایجاد اقتدار برای ایران اسلامی و قوای مسلح کشورمان افزود: این نقش آفرینی در شرایطی رقم خورد که دشمن گمان می برد با تحریم های ظالمانه می تواند ملت ایران را به زانو درآورد اما این ملت با اتکای به نسل جوان خود و ایمان و خودباوری توانست بر قله های اقتدار و عزت بایستند و نفس عمل ناوگروه 360 ارتش جمهوری اسلامی ایران مصداق عزت آفرینی برای یک ملت بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بر ضرورت بازخوانی اهمیت مأموریت ناوگروه 360 و تاریخ سازی آن برای کشورمان برای دانش آموزان و دانشجویان و تبیین ابعاد مختلف آن تأکید کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474475

مهمترین اخبار ایران و جهان: