نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 09:01

تشکیل مدارس معارف در استان سمنان پیگیری شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: تشکیل مدارس معارف با مدیریت حوزه‌های علمیه از نیازهای اساسی جامعه است و باید در استان سمنان پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح امروز در مراسمی در اردوگاه ملی شهید صدوقی چشمه‌علی شهرستان دامغان اظهار کرد: تربیت در کنار تعلیم دانش‌آموزان و توانمندسازی معلمان در اقناع دانش‌آموزان از نکات مهمی است که در آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: حضور طلبه‌ها در قالب طرح امین در مدرسه‌ها به منظور اقناع دانش‌آموزان طرحی ارزشمند بوده و توانمندسازی طلبه‌ها در تحقق موفق این راهبرد ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است. 

مطیعی گفت: رعایت تعادل در آموزش و پرورش نکته مهم است که بر اثرگذاری تعلیم و تربیت بین دانش‌آموزان می‌افزاید. 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: تقویت دانشگاه فرهنگیان برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش مورد توجه باشد.

مطیعی با اشاره به نقش خانواده‌ها در بخش تربیتی دانش‌آموزان تأکید کرد: خانواده با کمک انجمن اولیا و مربیان در بخش تربیتی توانمند شوند تا در کنار حوزه علمیه و آموزش و پرورش نقش‌آفرینی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: تشکیل مدرسه‌های معارف با مدیریت حوزه‌های علمیه از نیازهای اساسی در جامعه است و انتظار می‌رود تشکیل این مدرسه‌ها در استان سمنان پیگیری شود. 

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1232631

مهمترین اخبار ایران و جهان: