نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 12:15

حمایت از تولید و صنعت از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی است

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: حمایت از تولید و صنعت برمدار قانون، از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو پیش از ظهر امروز در بازدید از ذوب‌آهن اردبیل اظهار کرد: حمایت از تولید و صنعت در چارچوب قانون از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه قضایی است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های کسب موفقیت در امر تولید توجه به کیفیت در تولید است که این مهم با بهره‌مندی از نیروهای متعهد و متخصص و ابزار جدید منطبق با فن‌آوری‌های روز دنیا محقق می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان ابراز امیدواری کرد:  وجود دانشگاه جامع علمی و کاربردی ذوب‌آهن اردبیل در کنار  این واحد بزرگ تولیدی منجر به تربیت نیروهای متخصص شود تا بتواند با استفاده از دانش و تخصص  به ارتقاء کیفیت در تولید و ارائه خدمات  کمک نماید.

 مجتمع ذوب‌آهن اردبیل از سال ۱۳۸۴ در استان شروع به کارکرده و هم‌اکنون با ۲۵۰ نفر نیرو درزمینهٔ تولید محصولات فولادی ازجمله میلگرد، تیرآهن و... فعالیت دارد که در صورت وسعت‌بخشی به این واحد تولیدی می‌تواند تا ۳ هزار نفر نیرو ظرفیت اشتغال‌زایی داشته باشد.

دانشگاه جامع علمی و کاربردی ذوب‌آهن نیز از سال ۱۳۸۶ تأسیس‌شده است و تاکنون بیش از ۳ هزار نفر فارغ‌التحصیل داشته است و در حال حاضر ۳۰۵ نفر دانشجو در رشته‌های مختلف  فنی و حرفه‌ای در این دانشگاه  مشغول به تحصیل هستند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1199931

مهمترین اخبار ایران و جهان: