نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 08:28

کشف دپوی سموم کشاورزی قاچاق در اشتهارد

اشتهارد- فرمانده انتظامی اشتهارد از شناسایی انباردپو انواع سموم کشاورزی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در اشتهارد و دستگیری یک متهم خبر داد.

سرهنگ علی عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از دریافت خبری در خصوص دپو سموم کشاورزی قاچاق در یکی از واحدهای صنفی شهرک صنعتی اشتهارد، بلافاصله بررسی آن را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد افزود: با شناسایی انبار دپوی سموم قاچاق در شهرک صنعتی اشتهارد، مأموران با هماهنگی قضائی به همراه عوامل اداره جهاد کشاورزی به منظور بازرسی از محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی صورت گرفته ۹۶ بشکه ۲۰۰ لیتری انواع سموم کشاورزی و تعداد ۳۵ کیسه ۲۵ کیلو گرمی کاپر سولفات فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته به صورت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی اشتهارد با بیان اینکه کارشناسان ارزش سموم کشف شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و انبار مذکور نیز پلمب شد.

سرهنگ "عزیزی" در پایان قاچاق کالا را یکی از آفات و موانع مهم در مسیر تولید ملی برشمرد و اظهار داشت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع می‌کند و از مردم درخواست داریم درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب قاچاق کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1199075

مهمترین اخبار ایران و جهان: