نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 21:06

پنالتی پرسپولیس گرفته نشد/ گفته بودیم هرکجا بخواهند بازی می‌کنیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چند در دیدار با پیکان پیروز شدیم اما یک پنالتی ما در این دیدار گرفته نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته بیست و هشتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز بین تیم های پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. مهدی ترابی در دقیقه ۸۰ از روی نقطه پنالتی گل سرخپوشان را به ثمر رساند.

افشین پیروانی بعد از این بازی گفت: هر چند دیدار سخت و دشواری بود اما هواداران با حضورشان در ورزشگاه روز خوبی را رقم زدند.

وی ادامه داد: خدا را شکر می کنم که سه امتیاز را گرفتیم. دو فینال دیگر در لیگ برتر داریم که امیدوارم با دعای هواداران به عنوان قهرمانی برسیم.

افشین پیروانی در مورد صحنه مشکوک بازی گفت: فکر می کنم که یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد اما مهم برای ما پیروزی بود که به آن دست پیدا کردیم.

مدیر تیم پرسپولیس در مورد اتفاقات اخیر و میزبانی پیکان نیز گفت: ما گفته بودیم که هر کجای ایران بگویند بازی می کنیم اما با حضور تماشاگرانمان.

پیروانی در مورد مشکلات به وجود آمده برای بلیت فروشی گفت: وقتی پیکان میزبان هست و پول اجاره ورزشگاه را می دهد، باید پول بلیت فروشی را هم بگیرد. افرادی که در این زمینه مسئولیت دارند باید در مورد این موضوع توضیح بدهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192675

مهمترین اخبار ایران و جهان: