نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 10:00

اعلام برنامه‌های ادارات کهگیلویه و بویراحمد در روز سوم خرداد

توسط رئیس بسیج ادارات، برنامه‌های ادارات کهگیلویه و بویراحمد در روز سوم خرداد حماسه فتح خرمشهر اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج برنامه‌های سوم خرداد حماسه فتح خرمشهر در ادارات و دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و دستگاههای اجرایی استان گفت: به منظور گرامیداشت حماسه سوم خرداد و شهدای عملیات غرور آفرین بیت المقدس برنامه‌های مختلفی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

سرهنگ ارژنگ تندپور گفت: برنامه‌های ما در انی مناسبت فضا سازی محیط ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری میز خدمت جهادی، تجلیل از حماسه سازان و ایثارگران، سرکشی از خانواده معظم شهدای حماسه سوم خرداد و برگزاری یادواره شهدای کارمند خواهد بود.

این مسئول افزود: اجرای سرود‌های حماسی و جشن سوم خرداد در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، برگزاری اردو‌های میز خدمت جهادی با محوریت دستگاه‌های مختلف خدمات رسان  از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برای گرامیداشت این روز است. 

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برپایی همایش‌های پیاده روی، برگزاری ورزش‌های همگانی، اجرای طرح نذر خون، برگزاری نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین را از دیگر برنامه‌های این روز است.

تندپور افزود: مدیران و کارکنان ادارات و دستگا‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها در همایش بزرگ سوم خرداد شرکت می‌کنند و با توجه به مقارن بودن این روز با دهه کرامت کمک به نیازمندان یکی دیگر از برنامه‌ها خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1217675

مهمترین اخبار ایران و جهان: