نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 07:34

کاهش ۱۰ درصدی تردد‌ در جاده‌های زنجان

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از کاهش ۱۰ درصدی تردد خودرو‌ها در محور‌های استان در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد.

محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه ۲۲۶ هزار و ۶۹۹ خودرو در محور‌های زنجان تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اضافه کرد: از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه تا ۷ صبح ۱۵ خرداد تردد تمام کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی در محور برگشت به اردبیل ممنوع بود.
به گفته محمدی؛ آزادراه زنجان_ قزوین با بیش از ۷۲ هزار تردد، پرترددترین محور استان و محور‌ دندی _تکاب با ۲ هزار و ۴۹۱ کمترین تردد را در مدت یاد شده داشتند.
رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تعداد تخلفات ثبت شده را ۵ هزار و ۸۸۲ تخلف عنوان کرد و افزود: سرعت غیرمجاز بیشترین تخلفات ثبت شده رانندگان در اتوبان زنجان _قزوین، زنجان_ تبریز، جاده ترانزیت زنجان _قزوین، زنجان _میانه، دندی به زنجان و بیجار به زنجان بوده است.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1267275

مهمترین اخبار ایران و جهان: