نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 20:48

۵۵۰۰ بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری بین نیازمندان توزیع شد

شهرکرد- مرحله سی ام رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه با توزیع ۵۵۰۰ بسته در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز پنج شنبه با حضور استاندار چهارمحال وبختیاری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و جمعی از مسئولان سی امین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه برگزار شد.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه این رزمایش گفت: بسیج سازندگی کمک‌های بسیار خوبی در صحنه‌های مختلف کرده و در کمک‌های مؤمنانه پیشتاز است.

وی با اشاره به تهیه و توزیع بیش از ۵۵۰۰ بسته معیشتی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری و نقاط محروم اظهار کرد: کمک مؤمنانه از شاخصه بزرگان و مشی ائمه اطهار علیهم السلام است.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در این مراسم گفت: بحث مواسات و کمک مؤمنانه امروز به سی امین مرحله رسیده که توسط گروه‌های جهادی متعددبسیج سازندگی و به کمک سیار نهادهای حمایتی و بعضی از خیران در بین نیازمندانی که در بانک اطلاعاتی سپاه استان هستند، توزیع می‌شود.

سردار اکبری افزود: در این مرحله بالغ بر ۷ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی شامل مواد غذایی و خوراکی تهیه شده که از بدو شروع رزمایش‌های مواسات و کمک‌های مؤمنانه توسط سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، جمعاً به مبلغ ۱,۱۲۷ میلیارد تومان می‌رسد.

هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم (ع) نیز گفت: تعداد یکهزار و ۵۸۰ گروه جهادی فعال در سطح استان داریم که ۸۰۰ گروه در توزیع بسته‌های معیشتی فعالیت می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1221475

مهمترین اخبار ایران و جهان: