نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 12:16

رگبار باران در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از فعالیت سامانه بارشی در روزهای شنبه و یکشنبه خبر داد و گفت: عمده بارش‌های این سامانه طی ساعاتی از شنبه شب است.

محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طی امروز و فردا آسمان استان قسمتی ابری است اظهار کرد: ساعات بعدازظهر وزش موقت باد و افزایش ابر را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی طی روزهای شنبه و یکشنبه فعال است به نحوی که شاهد رگبار باران، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید در اکثر نقاط استان هستیم افزود: عمده بارش‌ها طی ساعاتی از شنبه شب پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: از نظر تغییرات دمایی طی روزهای شنبه و یکشنبه با فعالیت سامانه بارشی و افزایش ابرناکی، دمای روزانه بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد خنک‌تر خواهد شد.

وی تاکید کرد: روز گذشته اسدآباد با دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان و صبح امروز فامنین و رزن با دمای پنج درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقاط گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تغییرات دمایی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۵ و هشت درجه سانتیگراد نوسان داشته است بیان کرد: امشب هم در خنک‌ترین ساعات دمای هوای همدان به ۱۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

پایان پیام/89033/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1220731

مهمترین اخبار ایران و جهان: