نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 15:20

امام جمعه آبادان: بعد از امام شایسته‌ترین فرد برای رهبری انقلاب برگزیده شد

امام جمعه آبادان گفت: بعد از رحلت امام دغدغه همه آزادگان جهان به‌ویژه ملت ایران انتخاب فردی جایگزین بود که با نظر خبرگان، شایسته‌ترین فرد به رهبری انقلاب اسلامی برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای ثامن‌الائمه(ع) با اشاره به سالروز ارتحال امام اظهار کرد: نهضت امام خمینی(ره) تحول عظیمی در ایران ایجاد کرد که ثمره آن استقلال و پیشرفت کشور در همه ابعاد است.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز ۱۵ خرداد، انتخاب امام خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی تصریح کرد: رسالت و راه امام همان راه انبیاء بود و ایشان وقتی دیدند طاغوت ارزش‌های اسلامی را نادیده گرفته به پیشوانه ملت ایران قیام کرد.

امام جمعه آبادان عنوان کرد: امام خمینی(ره) براندازی حکومت طاغوت و تأسیس حکومت اسلامی را به پشتیبانی ملت ایران تجلی بخشید و مردم نیز در زمان حیات از ایشان حمایت و در زمان رحلت برای ایشان سنگ تمام گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از رحلت امام دغدغه همه آزادگان جهان به‌ویژه ملت ایران انتخاب فردی جایگزین بود که با نظر خبرگان، شایسته‌ترین فرد به رهبری انقلاب اسلامی برگزیده شد.

غبیشاوی بیان کرد: امروز مردم از دولت رفع تبعیض و برخورد با حقوق نجومی برخی افراد را خواستار هستند و این مهم متاسفانه در برخی از دولت‌های گذشته در حد شعار بود و به بیانات رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) در این زمیه کم‌توجهی شده ‌است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1257231

مهمترین اخبار ایران و جهان: