نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 19:43

نظارت بر نانوایی‌های گلستان به اداره کل صمت واگذار شد

گرگان- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: نظارت بر نانوایی‌ها در استان به این اداره کل واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، درویش علی حسن زاده در سخنانی، اظهار داشت: با توجه به تجربیات این اداره کل در رابطه با نظارت بر عملکرد خبازی‌ها، با دستور استاندار نظارت بر نانوایی‌های گلستان به این دستگاه نظارتی واگذار شده است.

وی افزود: در حال حاضر عملکرد خبازی‌های استان چندان مطلوب نیست و علاوه بر این که نان با کیفیت تحویل مردم استان نمی‌دهند، صف‌ها نیز شلوغ است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان، ادامه داد: با تمهیداتی که اندیشیده شده و تشکیل دبیرخانه هماهنگی نظارت بر خبازی‌های استان تمرکز بر خبازی‌های استان تشدید خواهد شد و با نانوایانی که عملکرد مطلوبی نداشته باشند برخورد می‌شود.

حسن زاده با بیان اینکه برای حل مشکل صف‌های طولانی خرید نان حتماً برنامه مدونی را اجرا خواهیم کرد، گفت: طی یک هفته گذشته بیش از ۶۷۰ مورد بازرسی از خبازی‌ها در سطح استان انجام شده که منجر به تشکیل ۹۲ فقره پرونده برای خبازی‌های متخلف و ارسال این پرونده‌ها برای صدور رأی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان شده است.

وی گفت: مردم می‌توانند هرگونه تخلف واحدهای صنفی استان به ویژه خبازی‌ها را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اعلام کنند.

به گفته حسن زاده با توجه به اینکه گندم و آرد باکیفیتی در استان تولید می‌شود، از خبازی‌های استان انتظار می‌رود که نان باکیفیت تحویل مردم استان دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1275831

مهمترین اخبار ایران و جهان: