نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 20:03

سرعین میزبان شمشیربازان ایرانی و عراقی

اردبیل- رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: اردوی مشترک تیم های ملی شمشیربازی ایران و عراق به میزبانی سرعین برگزار می شود.

هادی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این اردوی مشترک از ۱۹ خردادماه تا ۲۹ این ماه در شهر گردشگری سرعین ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در این اردو اعضای تیم ملی شمشیربازی ایران و عراق در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه با هم تمرینات تخصصی را انجام داده و از تجربیات همدیگر بهره خواهند برد.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: قرار است تیم ملی ایران و عراق روز جمعه ۱۹ خردادماه وارد شهر سرعین شده و از روز شنبه تمرینات خود را در قالب اردوی مشترک آغاز کنند.

صباغی افزود: سه شمشیرباز از استان اردبیل نیز در این اردو در اسلحه اپه حضور خواهند داشت تا تیم ملی کشورمان خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سرپرستی تیم شمشیربازی بر عهده «امیررضا کنعانی» است که از افتخارات ورزش شمشیربازی استان اردبیل محسوب می‌شود و انتظار می‌رود اردوی با کیفیتی را در عراق شاهد باشیم.

صباغی به سطح بالای ورزشکاران شمشیرباز کشورمان در مسابقات متعدد اشاره کرد و ادامه داد: همچنان انتظار می‌رود تیم شمشیربازی کشورمان در قالب این اردوهای مشترک بتواند به سطح آمادگی کیفی و مناسب دست پیدا کند.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل اضافه کرد: ما سعی کردیم در شهر گردشگری سرعین تمام امکانات و زیرساخت‌ها را برای برگزاری این اردو مهیا کنیم تا هم تیم ملی ایران و هم تیم ملی عراق در رشته شمشیربازی بتوانند از آمادگی خوب برای رقابت‌های پیش رو بهره مند شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1268931

مهمترین اخبار ایران و جهان: