نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 08:01

شهیدموسى رضا ملک: در حجاب و اقامه نماز کوشا باشید

شهیدموسى رضا ملک در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است در حفظ حجاب و اقامه نماز کوشا باشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید» همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

۵۰۰۳/ تبرک لحظاتمان با شهیدموسى رضا ملک 

بسم الله الرحمن الرحیم 

با درود و سلام بر امام زمان و نایب بر حقش خمینى کبیر آن پیر جماران و آن پدر پیر و پیروز در هر ناهمواری‌ها و نامساعدها و آن پدر مستضعفین و بیچارگان و سلام بر شهداى صدر اسلام تا کنون.

و سلام گرم بر شما مادر و برادر و عزیزانم از شما تقاضا دارم مرا حلال نمایید و تقاضا دارم در حفظ حجاب و اقامه نماز خود کوشا باشید و براى من لباس سیاه نپوشید و موى نکنید و صورت نخراشید که این برخلاف اسلام است و من هم راضى نیستم.

سلام بر تمام مردمان با ایمان روستایمان و سلام بر شما برادران عزیز پایگاه‌هاى مقاومت و انجمن اسلامى و شوراى اسلامى، اى عزیزان امیدوارم که در کارتان موفق باشید. امیدوارم که هر چه بیشتر وحدت و یکپارچگى خود را حفظ کنید.

و سخنى چند با شما اهالى روستایمان، اى پدران و مادران، اى عزیزان اگر اینجانب در مدت خدمتگزارى کوتاهى کردم براى رضاى خداوند مرا عفو کنید. امید است که خداوند نیز از گناهان من درگذرد.

سخنى چند با شما جوانان عزیز، اى برادران و اى عزیزانم شما را به خدا قسم می‌دهم امام را تنها نگذارید و آنان که از شرف و ناموس و دین و ایمان و امام خود دفاع نمی‌کنند تن‌پروران و بی‌غیرت‌هایى هستند که براى رسیدن به آرزوهاى خود سلاح برنمى‌دارند چنین کسانى در خور همه نوع سرزنش هستند زیرا با خمودگى خود از وظایف دینى خویش طفره می‌روند و شرف خود را به باد می‌دهند. نه دینى بر آنها کارگر است و غیرتى دارند که بر سر خشمشان آورد.

امام على(ع) خطاب به کسانى که از رفتن به میدان نبرد به همراه او طفره رفته‌اند همچنین می‌گوید، اى بی‌پدران براى یارى دادن به پروردگار خود منتظر چه هستید. آیا دین ندارید تا شما را فراهم آورد و همتى تا شما را بر دشمن برانگیزد شما را به یارى برادرانتان فراخواندم اما چون شتران گلو خراشیده‌اید ناله در گلو غلتانیده‌اید و چون اشتران خسته و نزار از رفتن فرو مانده‌اید، امیدوارم که جوانان عزیز ما مصداق این فرموده‌هاى حضرت على(ع) نباشد.

از شما سربازان تقاضا دارم که خدمت وظیفه خود را انجام دهید تا خداوند از شما راضى باشد. والسلام، به امید پیروزى رزمندگان اسلام بر کفر جهانى.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1336775

مهمترین اخبار ایران و جهان: