نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 18:11

کشف 180 میلیارد ریال کالاهای احتکاری در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گلستان از کشف 180 میلیارد ریال کالای احتکاری در گنبدکاووس خبر داد و گفت: این میزان کالا از دو انبار لوله و اتصالات ساختمانی در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار سعید دادگر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:با تلاش ماموران انتظامی گنبدکاووس و با بهره‌گیری از اشراف اطلاعاتی لازم در سطح شهرستان، ماموران دو انبار لوله و اتصالات ساختمانی که کالا در آن احتکار شده بود را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران پلیس امنیتی اقتصادی بازرسی از محل مورد نظر با همراهی کارشناسان اداره صمت را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: در بازرسی از این دو انبار تعداد ۱۳ هزار و ۱۵۰ قلم انواع اتصالات و لوله و شیرآلات ساختمانی، مخازن آب و لوله های کشاورزی در ابعاد مختلف احتکارشده کشف شد.

دادگر با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در همین راستا دو نفر دستگیر، انبارهای مربوطه پلمپ و پرونده متشکله جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1285475

مهمترین اخبار ایران و جهان: