نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 10:18

پیشرفت‌های کشور با حفظ استقلال سیاسی، جهان را شگفت‌زده کرده است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه پیشرفت ایران اسلامی در صنایع دفاعی و عرصه علم و فناوری، نانو و دانش هسته‌ای با حفظ استقلال سیاسی خود، جهان را شگفت زده کرده است، افزود: فلذا دشمنان انقلاب اسلامی در تلاشند تا با ایجاد یأس و ناامیدی در داخل، سرعت این جهش رشد را بگیرند و مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسد الله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در دیدار با استاندار زنجان و معاون سیاسی استاندار اظهار داشت: امروزه انقلاب اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل یک چهره با عزت و باشکوهی را از خود ترسیم کرده است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه پیشرفت ایران اسلامی در صنایع دفاعی و عرصه علم و فناوری، نانو و دانش هسته‌ای با حفظ استقلال سیاسی خود، جهان را شگفت زده کرده است، افزود: فلذا دشمنان انقلاب اسلامی در تلاشند تا با ایجاد یأس و ناامیدی در داخل، سرعت این جهش رشد را بگیرند و مردم را نسبت به نظام بدبین کنند اما با مقاومت مردم درایت رهبری معظم انقلاب، انشاالله توطئه دشمنان همچون همیشه خنثی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه زنجان استعداد فراوان و کار زیادی برای توسعه دارد، گفت: با توجه به موقعیت این منطقه و بافت فرهنگی و اجتماعی آن لازم است، برنامه‌های توسعه استان با همدلی و همراهی تمامی سلیقه‌های گوناگون و مردم شتاب بگیرد.

بادامچیان با اشاره به قدمت حزب موتلفه اسلامی، به عنوان حزب نظام با تایید حضرت امام خمینی (ره) تاکید کرد: این تشکل دارای پیشنهادها، راهکارها و برنامه‌های مختلف برای حکمرانی بهتر است که در این زمینه آماده همکاری با دولت است.

در این دیدار محسن افشارچی، استاندار زنجان نیز ضمن تحسین سازماندهی تشکیلاتی حزب موتلفه اسلامی استان زنجان به عنوان یک حزب ریشه‌دار گفت: به عقیده من، اگر قرار باشد نسخه‌ای برای حل مشکلی از جامعه نوشته شود، باید از احزاب شناسنامه‌دار به معنای واقعی استفاده شود.

استاندار زنجان وجود تحزب را در حکمرانی لازم دانست و افزود: تحزب واقعی می‌تواند با کادر سازی و تربیت نیروهای توانمند و شایسته برای معرفی و قبول مسوولیت‌ها، هم خود و هم مسئول را در برابر عملکردش برای مردم پاسخگو کند.
وی وجود برخی ناکار آمدی‌ها در کشور را عدم بکاری گیری احزاب واقعی دانست و گفت: کار تصمیم‌گیری و سیاست ورزی علم و فن است که از طریق احزاب صورت می‌گیرد.

در این دیدار ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان نیز ضمن اشاره به استقبال از نظرات کار گشای احزاب و بویژه نقش مهم محوری حزب موتلفه اسلامی برای کمک به تنظیم روابط سیاسی و توسعه استان، گفت: مجموعه مدیریتی استان، عزم و اراده جدی برای جبران عقب ماندگی‌های تو سعه استان دارد که در این زمینه کمک همگی را می‌طلبد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1286475

مهمترین اخبار ایران و جهان: