نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 10:14

اختتامیه جشنواره قرآنی آرمان در برج میلاد تهران برگزار می‌شود

آیین اختتامیه جشنواره آرمان ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۷ در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آیین اختتامیه جشنواره آرمان ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۷ در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

در این دوره از جشنواره حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در بخش‌های مختلف شرکت کردند که پس از مرحله ارسال آثار و بررسی اولیه، مرحله داوری بخش‌های مختلف از جمله قرائت، حفظ، مفاهیم و... با حضور اساتید و داوران بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد و نهایتاً از میان این تعداد ۸۳ نفر به عنوان برگزیده این جشنواره شناخته شدند.

در این مسابقات پویش صلوات خاصه امام رضا(ع) هم برگزار شد که ۲۳۰ شرکت‌کننده داشت و مقرر شد به تمامی شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شود.

بخش بین‌الملل این جشنواره نیز به صورت مردمی فعال بود و طی مدت برگزاری ۱۵ محفل قرآنی در کشور‌های ترکیه، سوریه و عراق برگزار شد.

مراسم اختتامیه جشنواره با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران؛ علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، جمعی از خانواده معظم شهدا، اساتید و قاریان بین‌المللی و مسئولان برجسته قرآنی کشور و مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی و همچنین مدیران ارشد شورای شهر و شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

اجرای این مراسم را مجید یراق‌بافان برعهده خواهد داشت و حامد شاکرنژاد نیز قرائت ابتدایی مراسم را اجرا می‌کند. همچنین در این مراسم از سرود اختصاصی آرمان برای اولین‌بار رونمایی می‌شود و در نهایت با تجلیل از برگزیدگان این دوره از جشنواره، دومین جشنواره قرآنی آرمان کار خودش را آغاز خواهد کرد که جزئیات آن نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1359775

مهمترین اخبار ایران و جهان: