نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 23:40

پروژه احداث هتل ورزش تاکستان در حال اجرا است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان گفت: پروژه های عمرانی مانند احداث هتل ورزش که یک دغدغه برای ورزشکاران تاکستانی بود، در دست اجراست و انشاالله تا آبان ما به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی می رسد و با توجه به امکانات موجود در شهرستان آمادگی میزبانی از مسابقات استانی و کشوری را داریم.

علی رحمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: سال 1401، سال خوبی برای ورزش تاکستان بود و با پیگیری های صورت گرفته و تامین منابع مالی از سوی حامیان ورزش، یک تیم قوی با حضور قهرمانان مطرح ملی و خارجی تشکیل شد که توانست به عنوان نماینده تاکستان در لیگ دسته یک کشور و لیگ برتر به موفقیت و مقام قهرمانی دست یافت.

وی افزود: ورزشکاران تاکستانی سال گذشته در رشته تیرانداری با کمان در سطح کشور به افتخارات زیادی رسیدند. تیم بانوان گلبرگ تاکستان نیز به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور راه پیدا کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان تصریح کرد: 34 ورزشکار از شهرستان تاکستان در سال 1401 به اردوهای تیم ملی دعوت شدند و تعدادی از این ورزشکاران مانند بهناز طاهرخانی، آرمان رحمانی، پرنیا رحمانی، مهدی جلالی، مهدی رحمانی و فرامرز رحمانی در رویدادهای معتبر داخلی و خارجی خوش درخشیدند.

رحمانی خاطرنشان کرد: میزبانی از مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور از دیگر برنامه های اجرا شده در شهرستان بود که در جریان آن ۷ قهرمان وزنه برداری کشور در تاکستان حضور یافتند.

وی ادامه داد: در این مدت میزبان مسابقات کشتی، آفرود و موتور کراس بودیم و رویدادهای بوکس و جودوی استانی نیز در شهرستان برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان اضافه کرد: در بخش همگانی امسال پیاده روی بزرگی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با همکاری سپاه ناحیه امام علی (ع) و اداره ورزش و جوانان در سطح شهرستان برگزار و دو پیاده روی نیز در روستاها اجرا شد.

رحمانی در ادامه گفت: پروژه های عمرانی خوبی مانند احداث هتل ورزش که یک دغدغه برای ورزشکاران تاکستانی بود، در دست اجراست و انشاالله تا آبان ما به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی می رسد و با توجه به امکانات موجود در شهرستان آمادگی میزبانی از مسابقات استانی و کشوری را داریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1316475

مهمترین اخبار ایران و جهان: