نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 14:48

جشن ۳ کیلومتری عید غدیر در شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود

خرم‌آباد- دبیر ستاد مردمی میهمانی بزرگ عید غدیر در لرستان از برگزاری جشن سه کیلومتری عید غدیر با برپایی ۲۰۰ موکب در شهر خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم رضایی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن سه کیلومتری عید غدیر با برپایی ۲۰۰ موکب در خرم آباد، اظهار داشت: برای برگزاری برنامه بزرگ مهمانی عید غدیر یک ستاد مردمی متشکل از مجموعه مواکب، ستاد بازسازی عتبات عالیات، کانون مداحان و شعرای آئینی، شورای هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مؤسسات قرآنی، بنیاد دعبل، مجمع ایمانی مشعر، گروه‌های جهادی و دیگر مجموعه‌های مردم نهاد لرستان تشکیل شده است.

وی گفت: این مراسم در قالب ستاد مردمی، روز جمعه ۱۶ تیرماه، از ساعت ۱۶ الی ۲۳، از ابتدای بلوار شورا تا انتهای به طول سه کیلومتر، به نام شهید «سید نورخدا موسوی» و با مشارکت موکب‌ها و هیئت‌های مختلف از سراسر استان و حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد مردمی میهمانی بزرگ عید غدیر در لرستان، بیان داشت: طبخ و توزیع غذا، پخش شیرینی و شربت، برپایی غرفه‌های فرهنگی کودک، نوجوان و جوان و همچنین غرفه‌های حجاب و عفاف از جمله خدمات در نظر گرفته شده برای این مراسم است.

رضایی، تصریح کرد: برپایی و برگزاری این جشن، کاملاً مردمی است و البته از مجموعه‌ها و سازمان‌های دولتی نیز درخواست شده تا در امر پشتیبانی این برنامه برای بهتر گروه‌های مردمی کمک‌رسانی کنند. امیدواریم که در سال‌های آینده، شاهد برگزاری این مراسم در سایر شهرستان‌های استان نیز باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1292775

مهمترین اخبار ایران و جهان: