نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 14:36

مبلغان دینی مخاطب اصلی برای اجرای جهاد تبین هستند

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: اگر رهبر معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین را صادر فرمودند، بدون شک مخاطب اصلی این دستور جامعه روحانیت و مبلغان دینی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح پنج شنبه در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه به مناسب سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با گرامیداشت این روز اظهار داشت: در برهه کنونی جنگ تبلیغاتی، جای جنگ نظامی را گرفته است و دشمن به این نتیجه رسیده که دیگر به لشکر کشی نظامی نیازی نیست بلکه با یک برنامه چند ساله می‌شود فرهنگ یک ملت را از آنان گرفت.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه رسالت سازمان تبلیغات ترویج دین در بین جوانان است افزود: تلاش شود در تبلیغ و تبیین دین و فرهنگ ناب اسلامی سیاستگذاری، برنامه ریزی، هدایت، سازمان دهی، پشتیبانی و نظارت به نحو مطلوب و احسن انجام گیرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی در پایان گفت: اگر رهبری معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین را صادر فرمودند، بدون شک مخاطب اصلی این دستور جامعه روحانیت و مبلغان دینی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه در این دیدار بیان داشت: دنیای امروز و تحولات جهانی تأثیرات عمیقی را در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، در کشورها داشته و کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست.

حجت الاسلام علی محمدی به ارائه گزارشی در خصوص شرایط تبلیغی و دینی در شهرستان پرداخت و افزود: همه تلاش و عزم اداره تبلیغات اسلامی گسترش و بهبود شرایط تبلیغی در شهرستان است که امیدواریم با بهبود شرایط کشور و حمایت‌های امام جمعه دلسوز و ولایی شهر شاهد شکوفایی عرصه‌های تبلیغی و دینی در شهرستان گناوه باشیم.

در این دیدار پیرامون برنامه‌ها و مراسم مذهبی، ظرفیت‌ها و بسترهای تبلیغی، آسیب شناسی وضعیت فرهنگی و نیازهای تبلیغی شهرستان بحث و بررسی صورت گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1302131

مهمترین اخبار ایران و جهان: