نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 15:36

برپایی 15 بیمارستان صحرایی هلال احمر آذربایجان شرقی در مناطق محروم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از برپایی 15 بیمارستان صحرایی هلال احمر استان در مناطق محروم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید منجم ظهر امروز ۲۲ خردادماه در نمایشگاه حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور که برپایی میز خدمت قریب به ۴۰ دستگاه خدمت رسان در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر همانطور که از نامش پیدا است، یک جمعیت است یعنی همه مردم و تمامی سلایق برای خدمت به مردم بسیج می‌شوند. در جمعیت تعریفی غیر از مردم نداریم. هر کاری در جمعیت به واسطه حضور مردم انجام می‌گیرد. 

وی افزود: نیروهای هلال احمر در مواقع بحرانی که همه به فکر خانوده خود هسند، خانواده خود را رها کرده و خدمت رسانی و امدادرسانی مردم را مقدم می‌شمارند. 

منجم در ادامه با اشاره به این‌که جمعیت هلال احمر استان میزبان و مجری طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار است، ادامه داد: حرکات بسیار خوب و زیبایی با حمایت‌های امام جمعه محترم که نقش پدری داشته، استاندار انقلابی و سایر دست اندرکاران در راستای توانمندسازی محلات کم برخوردار استان انجام گرفته است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با بیان این‌که رمز موفقیت برگزاری چنین برنامه‌هایی، تعاون برای کار خیر است، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان برای محرومیت زدایی از محلات کم برخوردار وارد شده‌اند. 

منجم گفت: در بحث اشتغالزایی و تسهیلگری در مناطق محروم و حاشیه شهرهای استان تاکنون برای تعداد کثیری در ۱۰ نوع شغل کارآفرینی کنیم که نمایشگاه امروز نیز نمایانگر ماحصل محصولات مردم محلات کم برخوردار استان است. 

وی با اشاره به اقدامات هلال احمر استان در ایام مختلف و توزیع انواع بسته‌های معیشتی و فرهنگی بین مردم، تاکید کرد: همواره در کنار شادی‌ها و تلخی‌های مردم بوده و هستیم. 

منجم با اشاره به فعالیت خانه‌های هلال در مناطق کم برخوردار، افزود: با همت مردم همین این مناطق در جریان زلزله خوی و ترکیه بود که باعث شد تا دکتر کولیوند، ریاست ساعی و مرد شماره یک عملیاتی کشور نشان افتخار جهانی را از دست رئیس جمهور ترکیه و رئیس صلیب سرخ جهانی دریافت کند. 

پایان پیام/
 
انتهای پیام

سجادی هلال احمر, [12.06.23 16:31]
[ Album ]

منبع: فارس
شناسه خبر: 1280775

مهمترین اخبار ایران و جهان: