نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 17:01

باید فرزندان خود را با فرهنگ غدیر آشنا کنیم

اشتهارد- امام جمعه اشتهارد گفت: باید فرزندان خود را با فرهنگ غدیر آشنا کنیم، یکی از توصیه‌های پیامبر در روز غدیر این است که پیام این روز را پدران به فرزندان خود نسل به نسل منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مسعود داوودی در خطبه‌های نماز جمعه شهر اشتهارد که در مصلای این شهر اقامه شد، اظهار کرد: اطعام در غدیر ثواب فوق‌العاده‌ای دارد و در روایت است که هر کس در این روز یک نفر را اطعام کند مانند این است که یک میلیون نفر از شهدا و صالحین را اطعام کرده است.

وی بیان کرد: خیلی‌ها در ایام مختلف دوستان و اقوام خود اطعام می‌کنند چه خوب است که در این کار در روز غدیر صورت گیرد تا ثواب بسیار زیادی صورت گیرد

امام جمعه اشتهارد تصریح کرد: باید فرزندان خود را با فرهنگ غدیر آشنا کنیم، یکی از توصیه‌های پیامبر در روز غدیر این است که پیام این روز را پدران به فرزندان خود نسل به نسل منتقل کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما شیعیان مسئله غدیر را دست کم گرفته‌ایم، علامه امینی می‌گوید از اینگونه که واقعه عاشورا جدی گرفته‌ایم واقعه غدیر را جدی گرفته بودیم، عاشورا هیچ گاه رخ نمی‌داد.

وی گفت: یکی از ضعف‌های شیعیان این است که واقعه غدیر را به صورت پررنگ نشان نداده‌ایم.

داوودی اظهار کرد: یکی از مناسبت‌های این روزها هفته حقوق بشر است، آمریکا نه حقوق را قبول دارد و نه بشریت را، حقوق بشری بهانه‌ای شده است تا آمریکا بر گرده دنیا سوار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1319975

مهمترین اخبار ایران و جهان: