نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 15:49

صنایع پایین دستی در ماهشهر فعال شود

ماهشهر- امام جمعه ماهشهر گفت: از مسئولان درخواست داریم صنایع پایین دستی را در شهرستان ماهشهر فعال کنند زیرا ظرفیت ایجاد صنایع بالادست تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم سلامت‌نژاد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر با تبریک عید غدیر اظهار کرد: در بحث عید غدیر کم‌کاری کردیم چرا که عاشورا زاییده عید غدیر بوده و اگر تاکنون اثری از دین باقی مانده، علتش عید غدیر است.

وی ادامه داد: اگر دشمنان در حال ایجاد شبهات بین جوانان و نوجوانان هستند و آن‌ها را مورد هجوم شبهات قرار داده‌اند، علتش آن است که ما کار و وظایف خود را به درستی انجام نداده‌ایم و ایام دهه ولایت نباید عادی سپری شود.

امام جمعه ماهشهر تصریح کرد: ستاد غدیر بندر ماهشهر با ۱۰ کارگروه مختلف، برنامه‌های متنوعی را در دهه ولایت در سطح این شهرستان برگزار خواهد کرد و همه ما وظیفه ویژه‌ای نسبت به امامت امیرالمومنین (ع) داریم.

وی تاکید کرد: مسئله غدیر باید مردمی انجام شود و حضور میدانی مردم در اجرای برنامه‌های مختلف دهه ولایت بسیار مهم است؛ همچنین در کل سال باید برای عید غدیر کار و تلاش کرد و اقدامات نباید معطوف به دهه ولایت باشد.

خطیب جمعه ماهشهر با گرامیداشت روز صنعت و معدن بیان کرد: صنعت، فرصت و ظرفیت است، تهدید نیست و حدود ۳۰ هزار نفر در این شهرستان در حوزه صنعت مشغول به کار هستند.

سلامت‌نژاد ادامه داد: از مسئولان درخواست داریم صنایع پایین دستی را در شهرستان ماهشهر فعال کنند زیرا ظرفیت ایجاد صنایع بالادست تکمیل شده است.

وی تاکید کرد: مواد اولیه توسط صنایع بالادست در این منطقه تولید می‌شود اما اشتغالزایی آن در صنایع پایین دست در شهرهای بالاتر اتفاق می‌افتد که این موضوع، ظلم به مردم شهرستان بندر ماهشهر است.

امام جمعه ماهشهر اضافه کرد: چرخه اقتصاد کشور از این منطقه در حال چرخش است و اشتغال‌آفرینی برای جوانان منطقه باید انجام شود و مسئولان منطقه باید پیگیر احداث صنایع پایین دستی باشند.

سلامت نژاد با هشدار به شهرداری‌های شهرستان ماهشهر بیان کرد: شهرداری‌ها به طور متوازن در مناطق مختلف شهر اقدام کنند و به مناطق محروم‌تر خدمات بهتری ارائه دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1319831

مهمترین اخبار ایران و جهان: