نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 23:53

حاشیه‌سازی در جریان اجرای یک حکم قضایی/آنچه در«تلوری»خرم‌آبادگذشت

خرم‌آباد- رسانه‌های معاند در حالی اقدام به حاشیه‌سازی پیرامون اجرای یک حکم قضایی در منطقه تلوری خرم‌آباد کردند که اصل ماجرا موضوع دیگری بود.

سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: روز گذشته مأموران انتظامی خرم آباد با دستور قضائی و به منظور عملیاتی کردن یک اجراییه برخورد با مخلان اقتصادی به انبار نگهداری کالاهای قاچاق در منطقه تلوری خرم آباد مراجعه می‌کنند که با سنگ پرانی و به کار گیری سلاح شکاری و ساچمه زنی از سوی عوامل این انبار مواجه می‌شوند.

وی اظهار داشت: این افراد با اسلحه به عوامل انتظامی تیراندازی می‌کنند تا مانع از اجرای حکم شوند که به دنبال این تیراندازی نیز دو نفر از عوامل انتظامی مجروح می‌شوند.

وی با بیان اینکه در پی تیراندازی این افراد، مأموران انتظامی خرم آباد در راستای برخورد با مخلان اقتصادی و برهم زنندگان امنیت و نظم عمومی اقدام به دستگیری دو نفر از عوامل اصلی تیراندازی و سنگ پرانی می‌کنند، تصریح کرد: در پی بررسی انبار نگه داری کالاهای قاچاق نیز بیش از ۲۳ هزار ثوب پارچه و البسه قاچاق کشف می‌شود.

فرمانده انتظامی خرم آباد یادآور شد: یک قبضه اسلحه شکاری و سه دستگاه خودرو که در کار قاچاق کالا توسط این افراد استفاده می‌شد نیز توقیف و ضبط شد.

سرهنگ قاسمی با تاکید بر اینکه پلیس خادم و خدمتگذار مردم است، خاطرنشان کرد: حفظ امنیت و آرامش خاطر مردم خط قرمز پلیس است و مأموران انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت و مخلان اقتصادی برخورد قاطع خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1328275

مهمترین اخبار ایران و جهان: