نیوز سیتی!
13 تیر 1402 - 10:53

صدور ۱۴۰ کارت هوشمند رانندگان ناوگان باری و مسافر در البرز

کرج- معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۰ فقره کارت هوشمند رانندگان ناوگان باری و مسافر در استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم قدمی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۰ فقره کارت هوشمند رانندگان ناوگان باری و مسافر در استان صادر شده است.

وی افزود: علاوه بر صدور در این بازه زمانی یک هزار و ۷۹۶ فقره کارت هوشمند ویژه رانندگان ناوگان باری و ۴۱۷ فقره کارت هوشمند نیز مربوط به رانندگان بخش مسافری در استان البرز تمدید شده است.

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با بیان اینکه یکی از اهداف اجرایی‌کردن کارت هوشمند، متمایز کردن رانندگان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای است، گفت: کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری به عنوان مدرک شناسایی و مجوز فعالیت رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود.

قدمی یادآور شد: براساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال حاضر صدور کارت هوشمند رانندگان و ناوگان صرفاً از طریق سامانه mojavez.ir و تمدید کارت هوشمند رانندگان از طریق smartcard.rmto.ir صورت می‌گیرد.

قدمی از رانندگان، شرکت‌های حمل و نقل و همشهریان خواست؛ شکایات و نارضایتی خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1329175

مهمترین اخبار ایران و جهان: