نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 20:17

اتمام طرح‌های نیمه تمام با قوت در دستور کار دولت سیزدهم است

اراک- استاندار مرکزی گفت: اتمام طرح‌های نیمه تمام با قوت در دستور کار دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه بعد از ظهر شنبه در نشست کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: استان مرکزی به عنوان استان امامین انقلاب اسلامی، استان مفاخر و قطب صنعتی و اقتصادی کشور نیاز به تقویت هویت دارد و همه باید در راستای تقویت هویت این استان نقش خود را به خوبی ایفا کنند و خوشبختانه اقدامات خوب و مطلوبی آغاز شده که با قوت ادامه دارد.

استاندار مرکزی افزود: به فضل الهی و تلاش‌های شبانه روزی دولت شرایط و چشم انداز امیدوارکننده ای در آینده کشور حاکم خواهد شد و امیدواریم بتوانیم بخش مهمی از مطالبات مردم را در آینده‌ای نزدیک عملیاتی کنیم.

وی تأکید کرد: اتمام طرح‌های نیمه تمام ۵۰ تا ۶۰ ساله از برنامه‌های اولویت‌دار استانداری این استان در سال جاری است و طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام از جمله بیمارستان ولیعصر (عج) که عملیات اجرایی آن از چندین سال گذشته آغاز شده، امسال تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

استاندار مرکزی افزود: هیأت اندیشه ورز هویت در دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی راه اندازی شده و پیشنهاد دیار آفتاب برای معرفی مردم این استان در هیأت اندیشه ورز دفتر امور اجتماعی استانداری این استان ارائه شده که با تأیید آن اقدامات اجرایی برای پیاده‌سازی این طرح آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد پارک لجستیک این استان به عنوان دومین پارک لجستیک کشور به تصویب رسید و مشاور این طرح، مکانی را به وسعت ۵۰۰ هکتار برای اجرای ارائه کرده و با بهره‌برداری از پارک لجستیک استان مرکزی، بندر خشک در این استان به عنوان سومین استان پرتردد کشور، تأثیرات فراوانی در ارتقای راه‌ها و جایگاه استان به همراه دارد.

وی خاطر نشان کرد: ایده ایجاد پارک ایرانی در کارگروه فرهنگی استان مرکزی مورد توجه است و اقدامات ایجاد این پارک در کارگروه‌های مربوطه نیز باید مصوب شود و مکان ایجاد این پارک توسط مشاور بررسی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1322675

مهمترین اخبار ایران و جهان: