نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 11:02

توزیع ۹۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان جنوبی

قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در قالب پویش «اطعام علوی»، ۹۱ هزار و ۸۳۵ پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قائم عبداللهی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در قالب پویش «اطعام علوی» و همزمان با عید سعید غدیر خم با هماهنگی مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع ۹۱ هزار و ۸۳۵ پرس غذای گرم به ارزش ۵۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون و ۲۱۵ هزار ریال انجام شد تا نیازمندان در این عید اکبر اطعام شوند.

وی ادامه داد: ۳ هزار و ۷۰۰ بسته غذایی به ارزش ۱۳ میلیارد و ۷۵ میلیون و ۹۲۲ هزار ریال در دهه امامت و ولایت در سطح استان توزیع شد.

عبداللهی فلسفه عید غدیر را در کنار غمگساری از نیازمندان و دردمندان، ایجاد فضای با نشاط همراه با برپایی سفره‌های احسان و نیکی اعلام و خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تا علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها نیز با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: همه هزینه‌های «اطعام علوی» در روز عید غدیرخم عید امامت و ولایت مولا علی (ع) توسط مردم خیر استان تامین و پرداخت شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اضافه کرد: در این ایام جشن‌های متعددی نیز برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان برگزار و از مددجویان سادات تجلیل و تکریم شد.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1348931

مهمترین اخبار ایران و جهان: