نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 19:14

آماده شدن ۱۰۰ قطعه زمین در شهر جدید امیر کبیر برای تحویل به زوجین

استاندار استان مرکزی از آماده شدن ۱۰۰ قطعه زمین در هفته ازدواج برای تحویل به زوجین جدید در شهر جدید امیر کبیر خبر داد و گفت: محدودیتی در شهرهای جدید برای واگذاری زمین وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک،‌ فرزاد مخلص‌الائمه امروز در نشست ساماندهی امور جوانان استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان در نظر گرفت، باید طری حرکت کرد تا خانواده‌ها بتوانند آزادانه و با انگیزه کافی برنامه خود را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه میزان حجم برنامه‌های اوقات فراغت تابستان امسال با سال‌های گذشته قابل قیاس نیست افزود: باید اکثریت خانواده‌ها از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند؛ برنامه های اوقات فراغت باید با کمک و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها با استفاده از ظرفیت رسانه ارائه شود.

استاندار استان مرکزی گفت: مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی استان به مردم خدمات‌رسانی کنند و اگر از این ظرفیت استفاده نشود در حق مردم ظلم شده است و این شایسته نیست؛ استان ظرفیت‌های خوبی در این خصوص دارد.

مخلص‌الائمه بر ارتباط مستمر بین مرکز استان با سایر شهرستان‌ها در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تاکید کرد و ادامه داد: فرمانداران نیز در این خصوص پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

وی از آماده شدن ۱۰۰ قطعه زمین در هفته ازدواج برای تحویل به زوجین جدید در شهر جدید امیر کبیر خبر داد و اضافه کرد: محدودیتی در شهرهای جدید برای واگذاری زمین وجود ندارد؛ امیدواریم بتوانیم در شهرستان‌های کوچکتر که البته وضعیت مناسبی هم دارند، توسعه ایجاد کنیم  تا زوجین از ظرفیت‌های قانونی استفاده کنند.

مسعود پیرایش سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این نشست گفت: ویژه برنامه‌های مختلفی در هفته ازدواج تدارک دیده شده است؛ از اسفندماه سال گذشته تاکنون ۴۰۲ فقره وام ازدواج در استان مرکزی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه رویداد ملی «نما» در دستور کار قرار دارد افزود: ایده این طرح در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان داده شده و در آن، گروه‌های سه و پنج نفره جوانان تشکیل و در کمپ‌های نقاط مختلف حضور پیدا می‌کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1291075

مهمترین اخبار ایران و جهان: