نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 13:26

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی|| توقیف 44 دستگاه موتور سیکلت و خودروی متخلف و کشف 71 کیلو گرم تریاک از سواری پژو

در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی در جریان اخباری در زمینه دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر، توقیف ۲۰ دستگاه موتورسیکلت در خوسف، توقیف ۲۴ دستگاه موتور سیکلت و خودرو در طبس و حمل ۷۱ کیلوگرم تریاک در سواری پژو در نهبندان قرار می گیرید.

خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی در جریان اخباری در زمینه دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر، توقیف ۲۰ دستگاه موتورسیکلت در خوسف، توقیف ۲۴ دستگاه موتور سیکلت و خودرو در طبس و حمل ۷۱ کیلوگرم تریاک در سواری پژو در نهبندان قرار می‌گیرید.

دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر در خوسف

سرهنگ محمدحسن اکبری، فرمانده انتظامی خوسف اظهارداشت: در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، به‌ویژه فروشندگان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرایی شد.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی نقاط جرم خیز و آلوده به موادمخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وارد پاتوق‌ها و مخفیگاه‌های متهمان شدند و در بازرسی از محل‌ها ۳ نفر خرده فروش را دستگیر و مقادیری انواع موادمخدر کشف شد.

وی افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف ۲۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف

فرمانده انتظامی خوسف در ادامه بیان کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به‌منظور برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف که سبب نارضایتی شهروندان شده بود، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: این طرح با حضور تیم‌های گشت پلیس راهور وکلانتری اجرایی شد که در همین رابطه ۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی، توقیف شدند.

وی ادامه داد: راکبان و رانندگان متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف ۲۴ دستگاه موتور سیکلت و خودروی متخلف در طبس

سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی طبس هم اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به‌منظور برخورد با موتورسیکلت سواران و خودرو‌های متخلف که سبب نارضایتی شهروندان شده بود، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: این طرح با حضور تیم‌های گشت پلیس اجرایی شد که در همین رابطه ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲ خودرو متخلف شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

به گفته وی راکبان و رانندگان متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

حمل ۷۱ کیلو تریاک با سواری پژو

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم گفت: ماموران ایست و بازرسی سهل آباد این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی به یک سواری پژو که از مبداء نهبندان به مقصد بیرجند در حال حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از سواری پژو، ۷۱ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در این خصوص یک نفر قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1290431

مهمترین اخبار ایران و جهان: