نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 13:18

قاتل فراری 2 شهروند قروه‌ای دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: : قاتلی که سوم مرداد ماه جاری ۲ شهروند قروه‌ای را در مزرعه‌ای در حوالی این شهر به قتل رسانده بود با تلاش ماموران پلیس این شهرستان دستگیر شد.

سردارعلی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس از سنندج، از دستگیری قاتل فراری 2 شهروند قروه ای توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پس از قتل 2 شهروند در یک مزرعه کشاورزی در یکی از محلات  "قروه " شناسایی قاتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قروه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی قروه با  اشراف اطلاعاتی  و اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضائی قاتل شناسایی و در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

آزادی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم  به قتل 2 نفر شهروند قروه ای اعتراف کرد و علت و انگیزه خود از انجام قتل را مسائل مالی اعلام کرد و متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

توقیف محموله قاچاق 11 میلیاردی در دهگلان

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه افزود: مأموران انتظامی ایست و بازرسی صلوات آباد دهگلان با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران  انتظامی ایست وبازرسی دهگلان  با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف، که در بازرسی از آن  3 هزارو 540 قلم لوازم آرایشی،120قوطی یک لیتری سم کشاورزی،372ثوب انواع پوشاک و14دستگاه ایرپات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالای کشف شده را 11 میلیارد ریال اعلام برآورد کردند، گفت:  در این  رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1421631

مهمترین اخبار ایران و جهان: