نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 16:00

محکومیت حمله تروریستی حرم شاهچراغ توسط امام جمعه کرمانشاه

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ توسط عوامل تکفیری-تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

حمله تروریستی حرم مقدس شاهچراغ که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هم وطنان محترم گردید را به حضور مقدس حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و امت بزرگ و مؤمن ایران اسلامی و مردم انقلابی استان فارس تسلیت عرض می‌نمایم.

بار دیگر دستان پلید استکبار از آستین مزدور خونریزشان داعش بیرون آمد و سومین حریم آل الله در ایران اسلامی را به خاک و خون کشید.

آمریکای جنایت کار به خوبی می‌داند سیلی جمهوری اسلامی ایران به داعش، توسط سردار سرافراز جهان اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، که منجر به نابودی آن بساط پلید و خون ریز در منطقه گشت، در واقع بنیان پوشالی حامیان داعش به سرکردگی آمریکا را به نابودی و اضمحلال کشید، لذا سعی دارند به انحاء مختلف پاسخ این تحقیر شدگی را با اعمال شنیع تروریستی و شهادت زنان و کودکان بیگناه جبران نمایند.

دشمنان بدانند مردم شریف و بلند مقدار ایران اسلامی، رادمردمان شجاعت، اتحاد، ایمان و شهادت هستند و آزمون بزرگ خود را در دوردان دفاع مقدس به خوبی پشت سر گذاشته اند و یقیناً داعش ملعون با این عمل غیر انسانی، میزان پلیدی و ددمنشی خود را بیش از پیش به منصه ظهور می‌رساند.

از درگاه باعظمت خداوند متعال علو درجات را برای شهدای مظلوم این حمله تروریستی و صبرجمیل و اجر جزیل را برای خانواده‌های آنان مسئلت داشته و قویاً از مسئولان محترم امنیتی می‌خواهیم نسبت با عاملان این حمله تروریستی با اشد مجازات برخورد نماید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1442031

مهمترین اخبار ایران و جهان: