نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 23:20

امیدوارم هر چه زودتر var به ایران بیاید

اصفهان - سرمربی سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم var در ایران فراهم شود تا کار داوران در قضاوت آسان‌تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از بازی تراکتورسازی اظهار داشت: بازی زیبایی بین دو تیم خوب شاهد بودیم؛ تیم تراکتورسازی تیم بزرگی است. این برای سپاهان شروع خوبی بود و ما آن را مدیون تلاش بازیکنان خوب تیم هستیم.

وی با تبریک این پیروزی خطاب به هواداران ادامه داد: من افتخار می‌کنم به این اتحاد و همبستگی که در ورزشگاه شاهد بودیم. ما به این اتحاد برای قهرمان شدن نیاز داریم.

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: این بازیکنان ستاره‌های من هستند و من عادت به مدیریت بازیکنان دارم. این موضوع امسال به سپاهان کمک می‌کند.

وی گفت: ما در جذب بازیکنان به غیر از موضوع کیفیت، روی شخصیت بازیکنان هم توجه داریم؛ خوشحالم در کنار چنین بازیکنان با شخصیتی حضور دارم.

مورایس درباره بازی دادن به ارشیا سرشوق، بازیکن جوان این تیم در این بازی بیان کرد: او بازیکن جوان و با کیفیتی است و بازی خوبی به نمایش گذاشت و خوشحالم که توانست در این مسابقه بازی کند و عملکرد خوبی نشان دهد. این بازیکنان جوان هر چه بتوانند در این بازی‌های بزرگ به میدان بروند شاهد درخشش آنها در آینده هستیم.

وی تصریح کرد: در مورد داوری من حق می‌دهم به داوران چون قضاوت کردن کار آسانی نیست؛ امیدوارم در آینده شاهد عملکرد بهتری از داوران باشیم؛ باید تاکید کرد فرآیند داوری کار آسانی نیست؛ امیدوارم var در ایران فراهم شود تا کار داوران در قضاوت آسان‌تر شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436331