نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 15:17

ایجاد امکانات برای استراحت رانندگان در پایانه مرزی مهران

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: امسال سرویس‌های بهداشتی، سایبان‌های جدید، نمازخانه و سوله‌هایی برای استراحت رانندگان در پایانه مرزی مهران ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و  حمل و نقل جاده‌ای کشور روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان مهران گفت: اربعین سال گذشته با تلاش شبانه‌روزی استاندار ایلام و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مدت زمان ماندگاری زوار برای رسیدن به مبدا به کمتر از یک ساعت رسید و شاهد معطلی زوار در پایانه‌ی مرزی مهران و پایانه‌ی برکت نبودیم.

وی افزود: امسال ساختمان استراحت رانندگان، سرویس‌های بهداشتی، سایبان‌های جدید، نمازخانه و سوله‌هایی برای استراحت رانندگان در این پایانه ایجاد شده است.

رئیس سازمان راهداری و  حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به سرمایه‌گذاری صورت گرفته در مسیرهای منتهی به مرز مهران در حوزه‌ی راهداری یادآور شد: تنها از دهه‌ی فجر پارسال تاکنون ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پروژه‌های این سازمان در مهران یک هفته قبل از اربعین تکمیل و کارگاه‌ها جمع آوری شده تا زائران بدون مشکل تردد داشته باشند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435731

مهمترین اخبار ایران و جهان: