نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 22:08

همه مدیران استان بوشهر باید پاسخگو باشند

بوشهر- مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: همه مدیران استان بوشهر باید پاسخگو باشند و مدیری که پاسخگو نیست نباید مسئولیت بپذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن موسوی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری نخستین دوره آموزش خبرنویسی مقدماتی اظهار داشت: دولت اقدامات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است که باید به خوبی اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه خدمات دولت باید با قلمی شیوا و رسا به مردم منتقل شود اضافه کرد: باید بدون هر کوتاهی با قلم‌های ظریف و زیبا نسبت به بیان حقایق و درج اخبار اقدام کرد و شور و امید را در جامعه به وجود آورد.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر با تاکید بر پرهیز از انجام هرگونه مسائل نخ‌نما تصریح کرد: در این شرایط حساس که دشمن از هر ابزاری برای کاهش حضور مردم در عرصه فعالیت‌های اجتماعی و حتی انتخابات پیشرو استفاده می‌کند

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های نظام به جامعه پیرامونی، عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی با استفاده از فضای شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها در حال غیرواقعی جلوه‌دادن فعالیت‌های نظام و دولت هستند و در این شرایط جهاد تبیین و روشنگری بهترین ابزار برای مقابله با حمله دشمن است.

موسوی از مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و خبرنگاران خواست تا ارتباط خود را با نهادهای حاکمیتی و دستگاه‌های اجرایی تقویت و از مسئولان مطالبه کنند و آنها نیز مکلف به پاسخگویی هستند.

دوره آموزش مقدماتی خبرنویسی به اهتمام شورای اطلاع‌رسانی استانداری بوشهر و با همراهی اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر به مدت ۲ روز با حضور ۲۵ نفر از علاقمندان رشته خبرنگاری به مدرسی مهرداد جشنی پور برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1367075

مهمترین اخبار ایران و جهان: