نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 16:37

مشارکت بانوان در عرصه های مختلف نشان از بالندگی انقلاب است

بیله‌سوار-امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: حضور بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در این چهار دهه نمود و نشانه عظمت و بالندگی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله‌سوار با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی بهترین زیور و لباس انسان در این دنیا را تقوا دانست و اظهار کرد: یکی از مصادیق اجتماعی تقوا حساسیت نسبت به وظیفه شرعی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است که به مکرر توسط انبیا الهی و ائمه معصومین (ع) به این فریضه الهی تاکید شده است.

وی با اشاره به دریانوردی موفق ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این موفقیت عظیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگترین و قوی‌ترین آبرو و اقتدار دفاعی در نوع خود بی نظیر است.

امام جمعه بیله‌سوار با بیان اینکه این اقتدار امنیت ساز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مرهون نیروهای انقلابی و مکتبی است، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران هشت ویژگی همت بلند، اراده راسخ، اعتماد به نفس، قدرت طراحی، دانش پیشرفته نظامی، مدیریت کارآمد، شجاعت و استقامت را از ویژگی‌های این ناوگروه دانستند.

انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ از مسائل مهم و حیاتی پیش روی جمهوری اسلامی ایران است

حجت الاسلام عزیزی آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی را یادآور شد و بیان کرد: یکی از مسائل مهم و حیاتی پیش روی جمهوری اسلامی ایران انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی است که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی همچون گذشته از هم اکنون با سناریوها و طراحی‌های خود در شبکه‌های فارسی زبان معاند و فضای مجازی، اقدام به تحریک مردم و پمپاژ اخبار کذب و بی اساس برای کم رونق شدن تنور انتخابات می‌کنند اما آمار پیش نام کاندیدهای انتخاباتی به ویژه آمار ثبت نامی قشر بانوان حکایت از نقش بر آب شدن این توطئه‌ها دارد.

وی با برشمردن ملاک‌ها و معیارهای یک انتخاب موفق توسط مردم، از شورای نگهبان خواست؛ کماکان همچون سال‌های گذشته در بررسی صلاحدید کاندیداهای مجلس شورای اسلامی حساسیت لازم را به خرج دهند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار دخالت مستقیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در عزل و نصب رؤسا و مدیران دولتی را یادآور شد و از شورای نگهبان خواست؛ نسبت به عدم تأیید اینگونه افراد در انتخابات پیش رو همت کنند تا برای همیشه این نارضایتی عمومی از جامعه رخت بربندد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437075

مهمترین اخبار ایران و جهان: