نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 08:26

۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد/ دستگیری یک قاچاقچی

گناوه- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۸۰ کیلوگرم حشیش با همکاری پلیس شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی کرمپور جمعه شب در جمع خبرنگاران، مواد مخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک نفر قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان بوشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع، محرز شد متهم با یک دستگاه خودروی زانتیا قصد جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان فارس به استان بوشهر را دارد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با رصد دقیق محورهای مواصلاتی ورودی استان خودروی مورد نظر شناسایی که با همکاری پلیس شهرستان گناوه در ورودی شهر گناوه طی یک عملیات پلیسی توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ کرمپور از کشف ۸۰ کیلوگرم مواد روان گردان از نوع حشیش در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی بیان داشت: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با مواد مخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبز پوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد مخدر به کشور جلوگیری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437475

مهمترین اخبار ایران و جهان: