نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 16:41

ارائه 57 خدمت غیر حضوری در تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان از ارائه 57 خدمت در سامانه 3070 به صورت غیرحضوری خبر داد و گفت: در این راستا بزرگترین مهاجرت سامانه به ای رسانه انجام شد و 160 میلیون مراجعه به این سامانه انجام و 44 میلیون خدمت ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمود عزیزخانی، مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، با بیان اینکه تامین اجتماعی در سال گذشته در شاخص تعامل با رسانه‌ها رتبه نخست را کسب کرده است، اظهار کرد: سال گذشته سال فعال و پویایی بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان کسب رتبه 6 را در سه ماهه نخست سال در تعامل با رسانه‌ها را یادآور شد و افزود: این رتبه در بین استان‌هایی با آمار بیمه‌ای بالا کسب شده است.

وی به سنگین بودن کار تامین اجتماعی با توجه به تنوع کاری اشاره و تصریح کرد: تامین اجتماعی در سه حوزه درمانی، اقتصادی و بیمه‌ای فعال است.

عزیزخانی با تاکید بر پیشتاز بودن تامین اجتماعی در حوزه هوشمندسازی که از آبان سال 99 آغاز شده است، ادامه داد: اجرای این طرح با عنوان 3070 و دوشنبه‌های دیجیتالی آغاز شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در همایش هوشمندسازی و دولت الکترونیک شایسته تقدیر معرفی شد.

وی از ارائه 57 خدمت در سامانه 3070 به صورت غیرحضوری خبر داد و گفت: در این راستا بزرگترین مهاجرت به سامانه ای سرویس از tamin.ir انجام شد و 160 میلیون مراجعه به این سامانه انجام و 44 میلیون خدمت ارائه شده است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1432531

مهمترین اخبار ایران و جهان: