نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 16:09

نقش خبرگزاری فارس در مقابله با اخبار جعلی ارزنده است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران گفت: امروز اخبار جعلی و کذب و شایعات با هدف سیاه‌نمایی و خاکستری جلوه دادن د این فضا پررنگ است که نقش این خبرگزاری در این زمینه بسیار مهم و قابل توجه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران امروز با تبریک به‌مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری فارس حضور یافت و اظهار کرد: وظیفه بود امروز به‌مناسبت روز خبرنگار در خبرگزاری فارس حضور یابیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران، افزود:  نام آقای معافی پرافتخار بوده و زحمات خبرنگاران این مجموعه ادامه‌دهنده این مسیر است.

معاون توسعه مدیریت منابع استاندار مازندران بیان کرد: خبرگزاری فارس یکی از مهم‌ترین رسانه‌های کشور است که در صیانت از منافع نظام همواره پیشتاز و پیشرو بوده است.

محبی تصریح کرد: خبرگزاری فارس به‌ویژه در جنگ و تقابل رسانه‌ای جریانات غیرهمسو با جمهوری اسلامی همواره عملکرد درخشانی داشته است.

وی یادآور شد: خبرگزاری فارس استان مازندران نیز توانسته در میان ۳۱ استان در این رسالت خطیر نقش خوبی ایفا کند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به نقش‌آفرینی خوب خبرگزاری فارس در بحث امیدآفرینی، گفت: آنچه از رسانه‌ها انتظار می‌رود همین است، در ضمن رعایت ملاحظات و مصالح کشور و نظام بی‌تعارف و بی‌پرده مطالبه‌گری کند.

محبی ادامه داد: رسانه‌ها در عین اینکه دستاوردهای مثبت و امیدبخش را انعکاس می‌دهد از نگاه تیزبین ضعف‌ها و کاستی‌های عملکردی پنهان نماند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است مدیران سعه صدر خود را نسبت به نقدها بالا ببرند و رسانه‌ها را کمک حال خود در توسعه استان بدانند و به پیوست‌های رسانه‌های در امورات توجه کنند.

معاون استاندار مازندران گفت: عملکرد رسانه‌ای در استان خوب بوده و تعامل و همدلی در استان وجود دارد.

محبی با تاکید بر ضرورت مقابله با اخبار جعلی، خاطرنشان کرد: نقش خبرگزاری فارس در این زمینه نقش خطیری است؛ چراکه امروز اخبار جعلی و کذب و شایعات با هدف سیاه‌نمایی و خاکستری جلوه دادن د این فضا پررنگ است که نقش این خبرگزاری در این زمینه بسیار مهم و قابل توجه است.

وی گفت: مردم باتوجه به شایعات و انبوه اخبار و اطلاعات متناقض تشنه شنیدن اخبار صحیح هستند که نقش خبرگزاری مرجع کشور درخشان است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1432475

مهمترین اخبار ایران و جهان: