نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 19:35

دانشگاه علوم پزشکی البرز مستعد قرارگرفتن در زمره بهترین‌ها

کرج- معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی البرز مستعد این است که در گروه بهترین دانشگاه‌های کشور قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل باقری‌فرد بعد از ظهر دوشنبه معاون آموزشی در بازدید از پروژه خیرساز ساختمان جدید دانشکده پزشکی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی البرز اظهار کرد: پروژه خیرساز دانشکده پزشکی یکی از بهترین و مهمتراوادین است که باید از خیر محترم و دانشگاه که این بستر رو فراهم کرد، تقدیر کرد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه دانشگاه البرز به بلوغ آموزشی خوبی رسیده است و همگام با رشد و توسعه استان، دانشگاه هم در مسیر پیشرفت حرکت کرده است.

معاون آموزشی وزیر بهداشت با اشاره به صدور مجوز تشکیل هیأت ممیزه مستقل در دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: توسعه دانشگاه، توانمندی و ظرفیت آموزشی در این دانشگاه ایجاب می‌کرد هیأت ممیزه مستقلی در دانشگاه البرز ایجاد شود

وی به رشد سریع و قابل توجه دانشگاه به ویژه در بخش آموزش اشاره کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی البرز مستعد این است که در گروه بهترین دانشگاه‌های کشور قرار بگیرد.

وی نسبت به تجهیز یکسری از بخش‌های تکمیلی دانشکده قول مساعد داد و افزود: پروژه آموزشی خیرساز به این گستردگی در نوع خود بی نظیر است و کمک می‌کنیم زودتر تجهیز و راه اندازی شود

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431131

مهمترین اخبار ایران و جهان: