نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 09:54

توسعه شهرستان نکا در گرو نقش‌آفرینی رسانه‌ها است

فرماندار نکا با بیان اینکه توسعه شهرستان نکا در گرو نقش‌آفرینی رسانه‌ها است، گفت: نگاه به محرومان از دغدغه‌های جدی دولت آیت‌الله رئیسی بوده و در کنار توسعه شهر، حمایت از تولید، کارآفرین و سرمایه‌گذار، نگاه به روستاهای دوردست از اولویت‌های بنده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، مرتضی رمضانی صبح امروز در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در سالن اجتماعات شرکت نسیم صباح مازندران اظهار کرد: امروز هر چه داریم از ایثار و جانفشانی‌های شهداست که هم سنگر و هم شهدا را درک کردیم.

وی افزود: من با لباس پاسداری به این سنگر رسیدم و نسبت به هیچ جریان و حزبی، خلاف اخلاق رفتار نکردم؛ انتقاد رسانه باید از مسیر تقوا باشد، تریبون در اختیار ما برای من نیست و اگر خلاف اخلاق صحبت کنم باید پاسخگو باشم.

فرماندار نکا گفت: رسانه برای من دارای اهمیت فراوان است و با مطالعه و مرور تاریخ انقلاب اسلامی در می‌یابیم که بواسطه قلم ماندگار شدیم.

رمضانی با بیان اینکه توسعه شهرستان نکا در گرو نقش‌آفرینی رسانه است، خاطرنشان کرد: اهالی رسانه با تحمل مشکلات و سختی‌ها، پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان به وظایف خود عمل می‌کنند.

وی گفت: امروز نظام مورد هجمه است و باید امیدافرینی کنید و با وحدت، همدلی و در کنار هم بودن در توسعه شهرستان کمک کار باشید که راه برون رفت از مشکلات وحدت است‌.

رمضانی افزود: مشکلات قابل برطرف شدن است با اتحاد، وحدت و همدلی و با توجه به ظرفیت‌های بالای نکا و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بزرگ و دغدغه‌مند باید نکا را پرواز داد و به توسعه کمک کرد.

وی یادآور شد: باید همه با هم در توسعه شهرستان نقش آفرینی کنیم و امروز آمدم تا به شهرم خدمت کنم و به شهرم تعصب دارم و انتظار دارم کمک کنید تا نکا را با هم بسازیم و در نکا عقب افتادگی‌های زیادی داریم که باید برطرف کنیم.

این مسؤول اظهار کرد: برطرف کردن خیلی از مشکلات نیازمند اعتبار آنچنانی نیست و باید با همدلی برطرف شود؛ نگاه به محرومان از دغدغه‌های جدی دولت آیت‌الله رئیسی بوده و در کنار توسعه شهر، حمایت از تولید، کارآفرین و سرمایه‌گذار، نگاه به روستاهای دوردست از اولویت‌های بنده است.

فرماندار نکا خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم اگر کار با اخلاص و برای خداوند باشد، موفقیت بیشتری به همراه خواهد داشت و باید نسبت به هم شفاف بوده و صداقت داشته باشیم و مسیر خدمت را با قدرت ادامه دهیم.

رمضانی گفت: با پیگیری و نظارت بیشتری پای کار هستیم، مشکلات فراوانی داریم و آمدیم کمک کنیم تا در مسیر خدمت به مردم عزیزمان  خدمات کرده و مسیر خدمت را هموار کنیم.

پایان‌ پیام/۸۶۰۰۲ /غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431731

مهمترین اخبار ایران و جهان: