نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 00:47

اینتر بدون پرداخت بند فسخ، زومر را از بایرن مونیخ خرید/ میلان هشتمین خریدش را هم ثبت کرد!

نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا برای جذب دروازه‌بان سوئیسی باواریایی‌ها با قهرمان بوندس‌لیگا به توافق دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تازه‌ترین جزئیات منتشر شده درباره توافق باشگاه‌های اینتر و بایرن مونیخ نشان می‌دهد که طرف ایتالیایی قرار است بدون پرداخت بند فسخ قرارداد یان زومر، این سنگربان سوئیسی را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرد.

اینتر که آندره اونانا دروازه‌بان نیجریه‌‌ای خود را به منچستریونایتد فروخت، از مدت‌ها قبل دنبال جذب زومر بود و در نهایت توانست نظر باواریایی‌ها را برای خرید این سنگربان 34 ساله جذب کند. زومر قرار است روز دوشنبه در تست‌های پزشکی نراتزوری شرکت کند و صرفنظر از اتفاقی غیرمنتظره، با این تیم قرارداد خواهد بست.

 

بایرن مونیخ در ابتدا بر پرداخت بند فسخ شش میلیون یورویی زومر تأکید داشت، اما گویا اینتر توانسته است با تخفیفی جزئی و پرداخت بخشی از رقم خرید این بازیکن با شرایطی خاص نظر قهرمان بوندس‌لیگا را جلب کند. یکی از این شرایط پرداخت مبلغ خرید زومر طی دو سال است. اینتر با زومر قراردادی دو ساله خواهد بست.

تیم فوتبال اینتر , تیم فوتبال بایرن مونیخ , تیم فوتبال میلان ,

در همین حال دیگر رقیب همشهری اینتر یعنی میلان هم روز گذشته یک بازیکن جدید دیگر به خدمت گرفت و شمار بازیکنان جدیدی را که تابستان امسال جذب کرده است به هشت مورد افزایش داد. خرید جدید روسونری یونس موسی هافبک 20 ساله تیم فوتبال والنسیاست که در ازای 18 میلیون یورو به علاوه دو میلیون یورو پاداش به شاگردان استفانو پیولی ملحق می‌شود.

قرارداد موسی با میلان پنج ساله است و تا سال 2028 اعتبار دارد. موسی که دوران کودکی‌اش را در ایتالیا سپری کرده است، دارای گذرنامه چهار کشور ایتالیا، انگلیس، غنا و آمریکاست و قبل از رفتن به والنسیا، برای تیم جوانان آرسنال بازی می‌کرد. او 24 بازی ملی هم برای آمریکا انجام داده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1426031

مهمترین اخبار ایران و جهان: