نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 21:13

قرارگاه تحول فرهنگی راه اندازی شد/ شناسایی ۵۶ منطقه آسیب زا

ساری-معاون سیاسی ، امنیتی استاندار مازندران از راه اندازی قرارگاه تحول فرهنگی در مناطق آسیب پذیر خبر داد وگفت؛ کاهش روند معضلات اجتماعی رویکرد دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی شامگاه شنبه در جلسه کارگروه تحول فرهنگی در مناطق آسیب پذیر مارندران افزود: در پرتو سیاست مدون دولت سیزدهم آمار آسیب‌های اجتماعی در کشور روبه کاهش است.

این مسئول با اشاره به پیگیری طرح‌های تحول فرهنگی در مازندران یادآور شد: اجرای طرح تحول فرهنگی در مناطق آسیب مازندران در اولویت قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی ۵۶ منطقه آسیب در مازندران اظهار کرد: با هماهنگی فرمانداران استان و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی عملیات ساماندهی این مناطق آغاز شده است.

سلگی خاطر نشان کرد: دولت و سازمان اجتماعی کشور از اجرای طرح تحول فرهنگی در مناطق آسیب پذیر مازندران قویاً حمایت می‌کنند.

وی افزود: به دستور استاندار مازندران خدمات دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در مناطق آسیب استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

این مسئول استانی با تاکید بر مسئولیت کلیدی فرمانداران در ایجاد قرارگاه تحول فرهنگی در مازندران افزود: رشد یافتگی فرهنگی در گرو تعامل وهم افزایی مردم و مسئولان است.

وی همچنین از بکارگیری ظرفیت نهادهای مردمی در روند کاهش معضلات اجتماعی خبر دادو افزود: سازمان‌های مردم نهاد باید در هماهنگی با سیاست‌های دولت پیگیر ساماندهی مشکلات فرهنگی و اجتماعی باشند

.سلگی تصریح کرد: حل چالش‌های فرهنگی و اجتماعی بدون مشارکت فعال مردم امکان پذیر نیست و فرهنگ سازی در این ارتباط ضرورت دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438875

مهمترین اخبار ایران و جهان: