نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 20:32

رژیم صهیونیستی مانع مرمت مسجدالاقصی شده است

عضو حماس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از ماه ها مانع از مرمت و بازسازی مسجد الاقصی شده و تنها اجازه مرمت جزئی بعضی بخش ها را داده است، تا اینگونه زمینه تخریب این مکان مقدس را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، عضو کادر رهبری جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج گفت: جنایات و تجاوزات اشغالگران اسرائیلی در قدس و مسجد مبارک الاقصی حضور دائمی و گسترده فلسطینیان در این مکان مقدس به ویژه شرکت در برنامه الفجر العظیم برای تاکید بر هویت اسلامی این مسجد مبارک را ضروری کرده است.

عبدالجبار سعید تصریح کرد: اقدامات و تجاوزات مکرر شهرک نشینان اشغالگر اسرائیلی به مسجد الاقصی از جمله برگزاری علنی و دسته جمعی مناسک تلمودی در این مسجد در راستای جنگ دینی کابینه رژیم صهیونیستی انجام می گیرد.

او تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از ماه ها مانع از مرمت و بازسازی مسجد الاقصی شده و تنها اجازه مرمت جزئی بعضی بخش ها را داده است تا اینگونه زمینه تخریب این مکان مقدس را فراهم کند.

وی همچنین اعلام کرد: رژیم صهیونیستی علاوه بر این، اجازه برگزاری جشنواره هنری در داخل منطقه تاریخی برکه سلیمان در غرب دیوار قدس اشغالی با مشارکت ده ها هزار صهیونیست را داده و همین مسئله مستلزم تشدید مقاومت در واکنش به تجاوزات اشغالگران اسرائیلی است و تنها مقاومت است که اشغالگران را از ادامه تجاوزات و طرح های یهودی سازی خود بازمی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438831

مهمترین اخبار ایران و جهان: