نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 13:38

کسب جایزه جهانی روابط عمومی حرفه ای توسط بانوی ایرانی

بانوی ایرانی برای نخستین بار موفق به کسب عنوان جهانی روابط عمومی حرفه ای (PRO PR GLOBE ) در سال 2023 شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مرکز جهانی کنفرانس های حرفه ای روابط عمومی برای اولین بار یک بانوی ایرانی را به عنوان بهترین روابط عمومی حرفه ای در سال 2023 انتخاب کرد.

بر اساس اعلام این مرکز در راستای شناسایی متخصصان موثر در حوزه روابط عمومی، مینا نظری متخصص روابط عمومی و ارتباطات به دلیل مشارکت ویژه در توسعه حرفه روابط عمومی در سطح جهانی در سال 2023به عنوان برنده جایزه PRO PR GLOBE  انتخاب شده است.

مرکز جهانی کنفرانس های حرفه ای روابط عمومی از سال 2012 اقدام به اهدای جایزه به برترین های روابط عمومی در سراسر دنیا کرده است.

جایزه PRO PR به افرادی شناخته شده ای که با چشم انداز و همراهی تیم های خود، دستاوردهای به دستاوردهای موثری در حوزه روابط عمومی و سازمان متبوع و فراتر از آن دست یافته اند.

بر اساس اعلام این مرکز جایزه (PRO PR Globe) طی مراسم ویژه در ماه مارس سال 2024 در کشور صربستان به مینا نظری اهدا خواهد شد و همچنین از این بانوی تبریزی دعوت شده است تا به مدت 30 دقیقه در کنفرانس روابط عمومی های حرفه ای سخنرانی کند.

مینا نظری هم اکنون سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز است، وی پیش از این جایزه بهترین روابط عمومی جهان (جایزه طلایی ایپرا) در سال ۲۰۱۷، جایزه چهره تاثیرگذار روابط عمومی ایران در سال 2017 و جایزه بهترین رهبر روابط عمومی خاورمیانه در سال 2022 را کسب کرده و چندین دوره داور بین المللی جشنواره های ارتباطات و روابط عمومی بوده است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1395131

مهمترین اخبار ایران و جهان: