نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 09:13

عملیات احداث پیست تارتان وچمن مصنوعی ورزشگاه تختی شهرکرد آغاز شد

شهرکرد_مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیات احداث پیست تارتان و چمن مصنوعی ورزشگاه تختی شهرکرد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، موعود بنیادی‌فرد صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیات احداث پیست تارتان و چمن مصنوعی ورزشگاه تختی شهرکرد آغاز شد.

وی تصریح کرد: این پروژه با زیربنای ۱۴ هزار متر مربع احداث شده و در حال حاضر در مرحله خاک‌برداری، زیرسازی و تسطیح است و فاز بعدی این مجموعه با تأمین اعتبار مرحله دوم، اجرا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم که در مسیر تبدیل استان به اردو بام باید مورد توجه قرار بگیرد فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به ورزشکاران است.

بنیادی‌فرد با تاکید بر اینکه تلاش‌های بسیاری جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشی در چهارمحال و بختیاری برای تبدیل آن به اردو بام در حال انجام است، افزود: ما در استان با فرسودگی اماکن ورزشی مواجه هستیم به همین جهت سعی داریم با تزریق اعتبار، امکانات این اماکن را به روز کنیم و در واقع باید تکه‌های پازل تبدیل استان به اردو بام به مرور زمان تکمیل شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1394231

مهمترین اخبار ایران و جهان: