نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 12:02

تردد ۱۶۴۷۷۷ مسافر از پایانه‌های مرزی شمال سیستان و بلوچستان

زاهدان- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از تردد ۱۶۴ هزارو ۷۷۷ نفر مسافر از طریق پایانه‌های های مرزی میرجاوه و میلک در سه ماه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد، افزود: ۱۶۴ هزارو ۷۷۷ نفر مسافر از طریق پایانه‌های های مرزی میرجاوه و میلک در سه ماهه اول امسال تردد داشته‌اند که از این تعداد مسافر ۷۵ هزار ۴۱۸ نفر مسافر از طریق پایانه مرزی میرجاوه و ۸۹ هزارو ۳۵۹ نفر مسافر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد انجام شده است.

وی آمادگی کامل این اداره کل را برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) اعلام کرد و گفت: مطابق سنوات گذشته از تمامی پتانسیل اداره کل در ارتقا خدمات به زوار استفاده می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است.

کرد گفت: در صورت برخورداری، پایانه‌های مرزی از توسعه و رونق مناسب می‌توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورند که این اداره کل در سالجاری بر توسعه زیر ساخت‌های پایانه‌های مرزی اهتمام ویژه‌ای دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1394631

مهمترین اخبار ایران و جهان: