نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 18:08

شرکت‌های دانش‌بنیان ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه می‌گیرند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: شرکت‌های دانش بنیان با پایه فناور محور که زمینه اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را فراهم کنند، تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد ظهر یکشنبه در نشست با سرپرست جهاد دانشگاهی واحد اردبیل اظهار کرد: دو نهاد انقلابی کمیته امداد و جهاد دانشگاهی را از یک خانواده واحد می‌بینیم که تلاش می‌کند در سنگر خدمت‌رسانی با روحیه انقلابی و جهادی عمل کنند.

وی با تبریک انتصاب رئیس جدید جهاد دانشگاهی اردبیل بیان کرد: باید قدر ذخایر علمی و کارآمدی استان نظیر رئیس جدید جهاد دانشگاهی را بدانیم چرا که این مدیران به مسائل اخلاقی و معرفتی پایبندی خاص دارند.

حسین‌نژاد تعاملات طولانی مدت کمیته امداد را با جهاد دانشگاهی در قالب‌ها و برنامه‌های متعدد یادآور شد و بیان کرد: ضمن پایبندی به تعهدات و تفاهمنامه‌های قبلی انتظار داریم تا در دوره جدید مدیریتی این نهاد انقلابی شرایط بهتری در تعاملات دو جانبه فراهم آید و بهبود برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌ها را شاهد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: در شرایط تحولی کنونی، طرح‌های اشتغال‌زایی با فناوری‌های جدید و شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت جدی است که در این زمینه به کارآفرینان که اقدام به اشتغال مددجویان کمیته امداد کنند، تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

حسین‌نژاد گفت: این واحدها در مراحل مختلف وارد چرخه فناورانه و دانش‌بنیان می‌شوند که می‌توانند بستر اشتغال بیشتری را نیز مهیا کنند.

وی افزود: برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و توان‌افزایی نیروهای صاحب شغل و مددجویان در آستانه خودکفایی به راحتی می‌توانیم از طرح‌های آموزشی مهارت‌آموزی و همچنین تحقیقاتی و پژوهشی بهره بگیریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429231

مهمترین اخبار ایران و جهان: